0,
Cena celkom: 0 €
Nakúpte ešte za 60 €
a máte dopravu ZADARMO!


Pánska móda 686



Pánska móda 686


Pánska móda 686

Esatna.sk je eshop, kde sa oblečiete všetci a kompletne! V ponuke nám nechýba značkové oblečenie pánske od značiek Quiksilver, Dakine, Vans, Fox, Horsefeathers, Burton a ďalších streetových legiend. A nejde samozrejme len o skate oblečenie pre mladých, ale aj o rokmi preverenú klasiku, ktorá sa dnes dá nosiť úplne všade. Do práce, do školy a pokojne aj na neformálnejšiu obchodnú schôdzku. Vybrať si samozrejme môžete aj podľa druhu oblečenia, ktoré práve hľadáte. V našej ponuke nájdete skate aj street topánky, pánske mikiny, tričká alebo plavky na leto. Nechýba oblečenie ako street bundy či šiltovky, spodná bielizeň (normálna i termo). Nájdete u nás aj veci na snowboard alebo neoprény na surfovanie. Ponožky, čiapky, peňaženky a nákrčníky do fujavice aj saká a veselé kravaty na večierky. Vyberajte značkové, elegantné aj úplne neformálne značkové pánske oblečenie. Žiaden správny chlap nemá rád dlhé nakupovanie. Je to bohužiaľ väčšinou len otravná záležitosť, miesto ktoré sa dá robiť veľa dôležitejších vecí. Či už pozerať na futbal, hrať hry, jazdiť na doske alebo počúvať obľúbenú muziku. Navyše rovnako nikde nemajú presne to, čo chcete, a tak chodíte od obchodu k obchodu. Nuda, nikde nič. Nohy bolia a celé voľné popoludnie je rýchlo preč. Lenže novú košeľu alebo topánky jednoducho potrebujete. Takže čo s tým? Takéto nakupovanie by nás tiež nebavilo, takže sme všetok pánsky tovar pre veľkých chlapov dali na jedno miesto, kde si každý ľahko vyberie. Buď podľa svojej veľkosti, svojej uprednostňovanej farby alebo napríklad svojej obľúbenej značky.

Pri zrode značky 686 stál v roku 1992 kalifornský snowboardista Mike West. Počas niekoľkých rokov sa mu podarilo vybudovať spoločnosť produkujúca najkvalitnejšie snowboardové oblečenie a schopnú konkurovať najväčším hráčom na svetovom trhu. V roku 2006 sa vrhol s rovnakým nadšením do produkcie street módy. Ani po šestnástich rokoch Mike neubral plyn. Spoločnosť stále vlastní, produkcii sa mu darí financovať z vlastných zdrojov, výrobky patria na kľúčových trhoch k najuznávanejším a tiež k najpredávanejším. Za jeho úspechom stojí neustála snaha o hľadanie nového pohľadu na vlastné výrobky a odpovede na otázku: Kde a ako ešte môžeme vylepšiť naše výrobky? Miku choď ďalej!



Hore